keskiviikko 19. marraskuuta 2008

Viimeisimmän jälkeen tapahtunutta.

Mitä on tapahtunut?
Improteatteri viime viikolla oli MAINIO. Niin oli myös Ryhmäteatterilla esitys Kaaos. Ah Elina Knihtilän raivoa!
Lisäksi olen tajunnut varsin vavisuttavan asian: jos en meikkaa aamulla kevyttä puuteria enempää, ehdin mainiosti junaan vaikka nousisin vasta klo 07:38. Asemalle täytyy lähteä klo 08:00.

YTL julkaisi mielipiteensä ylioppilaskirjoituksistamme; pakollinen reaalini filosofia sai alustavissa 29 pistettä, E:n rajana 28. YTL laski E:n rajan 27:ään ja... tättädädäädädääääÄ!!! Omani nousi pisteellä! Vahva E. Ps. Koulumme ainoa E, nolla L:ää.

Muuten maailma makaa normaalisti. Ahmin kirjoja ja tarvitsen optikon apua helposti väsyviin silmiini, koulu on tylsää ja koeviikko alkaa. Kovaääniset minua nuoremmat teinit raivostuttavat kadulla, koulussa ja julkisissa liikennevälineissä. Näin myös mielenkiintoista unta jossa läksimme Heidin kanssa jouluaattona ryyppäämään Kiinaan. Heräsin aamulla kysellen Tanelilta "Missä mun lippu on? Miten mä pääsen sinne?" Taneli muistutti että minulla on matkakortti ja havahduin todellisuuteen. Kerroin myöhemmin päivällä, että halusin oikeastaan tietää miten pääsisin Kiinasta kotiin. Unessa oli myös teatteriohjaajani joka oli iskenyt 17-vuotiaan tytön (ohjaaja vm. -79). Perusteluksi hän sanoi että tyttö näytti aivan Serranon perheen Afrilta.

Tätä kirjoitusta aloittaessani olin varma, että nyt tulee hauskaa juttua!
Ja höpönlöpön.

-Minna

1 kommentti:

Heidi kirjoitti...

millon lähdetään toteuttamaan unesi?